Sivut

lauantai 17. lokakuuta 2015

Lomalle!

Lainasin keskiviikkona kaverilta kameraa että päästiin napsimaan muutaman kuvat, kiitos Henna kameralainasta!
Vihdoin mulla alkoi syysloma, jes! Juurihan minä viikon koulusta olin pois Lapin reissun takia, mutta onhan se lomailu silti aina mukavaa :) Viikon loman jälkeen mulla onkin ensiviikolla sitten jo kahden viikon tet-jakso, eli opistolta olen poissa kolme viikkoa.
Levillä kävin vanhempieni kanssa 2 tunnin issikkavaelluksella ja ratsastin Hrimnir nimisellä ruunalla :)

Viimeviikon tunnilla keskityttiin pohkeenväistöihin, joissa Kalle oli ihan mukava, itse jäin välillä vain matkustelemaan tai käänsin itseni ihan ihmeellisille mutkille, hah :D
Lopuksi käytiin sänkkärillä kävelemässä ja ravailemassa ja sitten lopeteltiin. Vähän harmittaa, kun sänkkärilaukat jää loman ja tetin takia tältäkin vuodelta, mutta eiköhän me ilman niitäkin pärjätä.

Mä niin tykkään mun uusista ratsastushousuista!

 Ihana Henna lainasi mulle kameraansa, joten päästiin napsimaan musta ja Kallesta muutamat yhteiskuvat! Kuvat joutui aika rankkaan jälkikäsittelyyn kun ei siinä keretty asetuksia kauheasti säätää ja kuvista tuli hirmu valoisia, mutta olen ihan tyytyväinen lopputulokseen.
Kalle oli aika linssilude, mutta ihan hyvä niin :D! Kypärä unohtui päähän pipon sijasta mutta tuskin se ketään haittaa.

 Torstaina pääsen pitkästä aikaa hyppäämään, kun menen estetunnille Kiviharjuun. Yritän saada kuvaajan mukaani sinne (:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti